Πήγα, Είδα, Μύρισα vol.6! (easter edition) - make up your dayz

Πήγα, Είδα, Μύρισα vol.6! (easter edition)

Το Πάσχα αποφάσισα να πάω στη Σύρο. Και το αποφάσισα τελευταία στιγμή, μετά από απανωτές αναποδιές που προέκυψαν τις τελευταίες εβδομάδες. Μάζεψα τα πράγματά μου άρον άρον, πέταξα και 2 ρουχαλάκια κι έφυγα! Βέβαια πήρα λάθος ρουχαλάκια, καθώς έκανε πολύ κρύο κι εγώ κυκλοφορούσα σαν να είμαι δεκαπενταύγουστο στη Μύκονο. 

Syros town hall


Είχα πάρα πολλά χρόνια να πάω στη Σύρο, τελευταία φορά ήταν το 2003, ωστόσο δεν είναι δυνατόν να ξεχάσεις την ομορφιά της Ερμούπολης! Άλλωστε δεν την αποκαλούν τυχαία "αρχόντισσα των κυκλάδων"! Δεν θα πω περισσότερα για την ομορφιά του νησιού, γιατί κι εγώ από κυκλαδονήσι κατάγομαι και θα προκαλέσω διπλωματικό επεισόδιο.

Jar Syros

Jar Syros

Jar Syros

Jar Syros


Πήγα πολλές (πολλές όμως) φορές στο Jar (Εμμανουήλ Ροίδη 16), ένα cafe/bar/κοκτειλάδικο που σερβίρει όμως και πρωινό και υπέροχους χυμούς και smoothies! Δοκίμασα το πιο τέλειο red velvet cake, πανάλαφρο και πεντανόστιμο, μιλφέι με μαρμελάδα σύκο (αν και δεν είμαι φαν των μιλφέι αυτό με σκλάβωσε), χυμούς με διάφορα φρέσκα φρούτα και pancakes. Αχ αυτά τα pancakes!!


Πήγα στο Mammo food &wine bar (ακτή Πέτρου Ράλλη) και εκτός από τις άπειρες ποικιλίες κρασιού δοκίμασα και μια ποικιλία αλλαντικών και τυριών, που όμως χρειάζονται πάνω από 4 άτομα για να την καταφέρουν. Άσε που δεν ήθελες να τη φας για να μη χαλάσεις το ντεκόρ. Μα κοίτα το δεν είναι κρίμα??





Πήγα μια βόλτα στην Άνω Σύρο και πραγματικά μαγεύτηκα! Είναι ιδανική βόλτα εάν μένεις στην Ερμούπολη, καθώς είναι πάρα πολύ κοντά και μπορείς να πας και με τα πόδια, αρκεί να σου αρέσουν οι ανηφόρες και τα challenges! Έχει απίστευτη πανοραμική θέα στην Ερμούπολη, γραφικά σοκάκια ιδανικά για φωτογραφίες, και όμορφα καφέ!



Εννοείται ότι πήγα βόλτα και στα Βαπόρια, μια συνοικία της Ερμούπολης με πανέμορφα αρχοντικά σπίτια, που σε κάποια σημεία μου θύμισε λίγο τη Μικρή Βενετία της Μυκόνου! Δε συμφωνείς?
Για τα φαγητά και τα γλυκά της Σύρου δεν θα μιλήσω καθόλου, γιατί δεν θα τελειώσω ποτέ! Ένα μόνο θα σου πω: κατάφερα να τσιμπήσω το κιλό μέσα σε 4 μέρες!

Υ.Γ. Εάν θέλεις να μαθαίνεις για νέες γεύσεις και περιπλανήσεις πριν ανέβουν στο blog, τότε μπορείς να με ακολουθήσεις το λογαριασμό μου στο Instagram!




Δημοσίευση σχολίου

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes