#Not: Nuxe Body & Bomb Cosmetics - make up your dayz

#Not: Nuxe Body & Bomb Cosmetics

Είναι αυτή η αμήχανη στιγμή που θέλεις να γράψεις κάτι αρνητικό για ένα προϊόν που σε απογοήτευσε, αλλά νιώθεις και λίγο άσχημα γιατί αυτή η εταιρεία είναι από τις αγαπημένες σου. Θα το ξεπεράσω όμως, συμβαίνει και στα καλύτερα σπίτια. 




Θα ξεκινήσω από το αποσμητικό σώματος της Nuxe, long-lasting deodorant. Δεν είδα ούτε το long lasting, ούτε το deodorant. Το αγόρασα από online φαρμακείο χωρίς να το έχω μυρίσει νωρίτερα γιατί σκέφτηκα "Εεεε έλα τώρα, είναι Nuxe. Αποκλείεται να μην είναι τέλειο, τι τη χρειάζεσαι τη δοκιμή???". Έλα όμως που τη χρειάζεσαι... Πρώτον μύριζε υπερβολικά πολύ έντονα. Αλλά υπερβολικά. Το φορούσα στο γυμναστήριο και νόμιζαν ότι είχα βάλει άρωμα. Και μάλιστα βαρύ. Δεύτερον δεν μου έδινε καμία αίσθηση καθαριότητας. Παρόλο που το χρησιμοποιούσα μετά από μπάνιο, ένιωθα βρώμικη. Τρίτον τα ρούχα μου άρχισαν να μυρίζουν έντονα αυτό το αποσμητικό. Το κακό είναι ότι μέχρι να καταλάβω ότι οφείλεται στο αποσμητικό, δοκίμασα όλη τη συλλογή του Cajoline, γιατί νόμιζα ότι έφταιγε το μαλακτικό. Τέταρτον ένιωθα συνεχώς ιδρωμένη. Σίγουρα η χρήση του αποσμητικού δε συμβάλει στη μείωση του ιδρώτα, αλλά με το συγκεκριμένο ένιωθα ότι ίδρωνα πολύ περισσότερο. Μπορεί να ήταν ιδέα μου ή μπορεί όντως να ίδρωνα από το άγχος που μου είχε προκαλέσει, δεν ξέρω. Το αποτέλεσμα είναι ότι ήμουν συνεχώς ιδρωμένη. Πέμπτον με στοίχειωσε τόσο πολύ αυτή η μυρωδιά που ακόμα κι όταν σταμάτησα να το χρησιμοποιώ, νόμιζα ότι το μύριζα παντού (ακόμα και στον ύπνο μου). 



Έτσι για τα πρακτικά να σε ενημερώσω ότι είναι ένα "φυσικό" αποσμητικό, με 100% φυσικές πούδρες αλουνίτη και αργύρου, χωρίς οινόπνευμα και χωρίς parabens. Λέει ότι δεν αφήνει σημάδια και λέει αλήθεια. Αλλά πρέπει να βελτιώσει τη μυρωδιά του γιατί είναι εξωφρενικά έντονη.


Η σχέση μου με τα Βomb Cosmetics δεν είναι και η καλύτερη, αν εξαιρέσεις τα σαπουνάκια που είναι εκπληκτικά, τα υπόλοιπα προϊόντα με έχουν αφήσει με ένα παράπονο κι ένα μαράζι.. Το συγκεκριμένο προϊόν που βλέπεις είναι ένα body butter, και ανήκει στην πασίγνωστη κατηγορία massage bars. Πρόκειται για αυτές τις συμπαγείς μπάρες με τις οποίες κάνεις μασάζ στο σώμα, αυτές λιώνουν και αφήνουν έλαια, ενυδατώνοντας το σώμα σου και κάνοντάς το μοσχομυριστό. Η αλήθεια είναι ότι η συγκεκριμένη μυρίζει σοκολάτα και η μυρωδιά της είναι εκπληκτική! Το πρόβλημα είναι στην εφαρμογή. Αλήθεια τώρα, εσείς βρίσκετε πρακτικό να τρίβετε πάνω σας μια μπάρα σαπουνιού και να περιμένετε να απορροφηθεί αφού πρώτα ανέβει η θερμοκρασία του σώματος (από την τριβή)?? Πρώτα το δοκίμασα στα πόδια, όπου το καλάμι του ποδιού έγινε κατακόκκινο και από την πίεση μελάνιασε κιόλας. Οκ, ίσως το παράκανα, αλλά από ένα σημείο και μετά είχα εκνευριστεί που δεν έλιωνε η άτιμη η μπάρα. Αφού κάποια στιγμή τα κατάφερα, πέρασα στα χέρια. Ευτυχώς είχε ήδη αρχίσει να λιώνει οπότε το άπλωμα στα χέρια ήταν πιο εύκολο (είχα ζεσταθεί κι εγώ από την υπερπροσπάθεια). Στην κοιλιά δεν τόλμησα να πάω, φοβήθηκα. Το χρησιμοποίησα μόνο μία φορά, με κούρασε και δεν θέλω να το επαναλάβω. Προς το παρόν το έχω βάλει σε ένα τούλινο πουγκάκι και αρωματίζει τα συρτάρια μου. Μελλοντικά ίσως το χρησιμοποιήσω για γόνατα και φτέρνες που είναι περιοχές πιο σκληρές και δε "μασάνε"! 

Υ.Γ.1 Όπως πρόσεξες η αμηχανία μου περιορίστηκε στην πρώτη πρόταση. Μετά πέρασε. 
Υ.Γ.2 Όπως περνάνε όλα. 




4 σχόλια :

  1. Το αποδημητικό της nuxe το γλυκό κοίταζα αλλά ήταν πάρα πολύ ακριβό για αποδημητικό κ δεν το πήρα. Ευτυχωςςςς!!!! Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις δίκιο είναι πολύ ακριβό για αποσμητικό, αλλά σκέφτηκα ότι αν ήταν σαν το ξηρό λάδι τότε χαλάλι.. αμ δε!!! γύρισα γονυπετής πίσω στο Dove!!! χαχαχαχα!!!

      Διαγραφή
  2. η μυρωδιά είναι είπες έντονη αλλά είναι ωραία; μυρίζει σα το ξηρό λαδάκι;;
    Δες εδώ τα αγαπημένα μου για τον μήνα Απρίλιο: http://beauty-corns.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δε μυρίζει σαν το ξηρό λαδάκι (έτσι φανταζόμουν γι' αυτό και το αγόρασα), ωστόσο δεν μυρίζει άσχημα, είναι κάπως λουλουδάτο. Είναι όμως τόσο έντονη η μυρωδιά που πολύ φοβάμαι ότι καταστρέφει τις όμορφες νότες που έχει. Καλή αρχή με το blog σου, έγινα ήδη follower! Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes