Δώσε ένα boost στο μεταβολισμό σου! - make up your dayz

Δώσε ένα boost στο μεταβολισμό σου!

Δεν είμαι ο ιδανικός άνθρωπος που θα σου μιλήσει για υγιεινή διατροφή. Όχι, με τίποτα. Είμαι πολύ λιχούδα και λαίμαργη και καμιά φορά κρύβω και από τον ίδιο τον εαυτό μου τις διατροφικές ατασθαλίες μου. Έπρεπε να βρω όμως έναν τρόπο να μην ανεβαίνει ο δείκτης στη ζυγαριά, χωρίς να λέω όχι σε εξόδους με φίλους για φαγητό, γλυκό, κοκτέιλ, brunch και και ότι άλλο περιλαμβάνει το socializing! Και ο τρόπος ήταν απλός και πανεύκολος! Smoothies και αρωματικό νερό. Που το φτιάχνεις μόνη σου, με τα λεπτεπίλεπτα χεράκια σου και με υλικά που διαλέγεις εσύ η ίδια από τον μανάβη και τα ελέγχεις ένα προς ένα. Και χωρίς προσθήκη ζάχαρης, συντηρητικών ή ότι άλλο υπάρχει στους κλασικούς χυμούς εμπορίου. Και που πάει απευθείας από την παραγωγή στην
κατανάλωση!




Στο νέο Χριστουγεννιάτικο τεύχος του edit your life θα βρεις 2 πανεύκολες συνταγές που μπορείς να τις κάνεις μέσα σε ελάχιστα λεπτά. Σε τι θα σε βοηθήσουν? Μα φυσικά στην καύση λίπους, στην ενεργοποίηση μεταβολισμού, στην αποτοξίνωση και στον κορεσμό μέχρι το επόμενο μεγάλο γεύμα (που ας μην κρυβόμαστε, γιορτές έρχονται, όλοι ξέρουμε ότι θα είναι αργά το βράδυ!). Για να μην τσιμπολογάς λοιπόν δεξιά και αριστερά όλη τη μέρα φτιάξε ένα smoothie και κατανάλωσε το βραδινό σου χωρίς την παραμικρή ενοχή! Εμένα πάντως με έχουν σώσει!



Αν θέλεις να δεις απευθείας το άρθρο με τα smoothies κάνε κλικ εδώ!



Ένα ακόμα πιο πλούσιο τεύχος είναι ήδη στην οθόνη και η ΚατερίναΔέσποινα, Τίνα, Ελευθερία, Χριστίνα κι εγώ σε περιμένουμε να το διαβάσεις! Και για μια ακόμα φορά έχει θέματα για όλες τις προτιμήσεις!



2 σχόλια :

  1. Μμμμ πολύ ωραίο φαίνεται Βίλλυ μου, θα το τσεκάρω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τότε που ανακάλυψα το νερό με το λεμόνι και το αγγούρι, δεν μπορώ να διανοηθώ ότι θα ξεκινήσει η μέρα μου χωρίς αυτό!!!

      Διαγραφή

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes