Empties vol.4: Aussie, Echosline, Elvive και πολλά ακόμα - make up your dayz

Empties vol.4: Aussie, Echosline, Elvive και πολλά ακόμα

Ξεκινάω το post (των empties) με βήμα ταχύ, γιατί το δωμάτιο έχει γίνει ένας απέραντος σκουπιδοντενεκές!





Στα προϊόντα μαλλιών είμαι λίγο ιδιότροπη (όπως και τα μαλλιά μου), οπότε δύσκολα θα πω καλή κουβέντα.. Ωστόσο η μάσκα της Echosline, Ki Power είναι εκπληκτική! Έχει ένα απίθανο άρωμα (που παραπέμπει σε μέλι), είναι παχιά και αρκετά λιπαρή, και κάνει τα μαλλιά μεταξένια! Είναι με κερατίνη και υαλουρονικό οξύ και η συσκευασία της (1 λίτρου) σε κάνει να πιστεύεις ότι θα την έχεις για πάντα. Όλα τα ωραία όμως κάποτε τελειώνουν και έτσι ψάχνεις πανικόβλητη να βρεις που πουλάνε τα προϊόντα αυτής της εταιρείας, για να μη χρειαστεί να περιμένεις μέχρι την επόμενη έκθεση αισθητικής στο MEC (μα μόνο 2 φορές το χρόνο??). Και μέχρι να την ξαναπρομηθευτείς βολεύεσαι με τη μάσκα της Elvive, δράση αργινίνης. Για να είμαι ειλικρινής την αγόρασα γιατί τη βρήκα σε προσφορά (1+1 δώρο). Δεν με κατενθουσίασε. Βέβαια η δράση της δεν ήταν σχετική με αυτό που έψαχνα. Βοηθά στην αναδόμηση της τρίχας και η αλήθεια είναι ότι τα μαλλιά μου παρέμειναν γερά, παρόλα αυτά θα προτιμούσα ένα προϊόν που να τα κάνει και απαλά. Προς το παρόν θα συμβιβαστώ με αυτό, γιατί είπαμε: 1+1 δώρο. Οι αφροί μαλλιών είναι μια άλλη ιστορία. Όλο ψεύτικες υποσχέσεις. Σου υπόσχονται ελαστικές και λαμπερές μπούκλες και καταλήγεις με ένα ελαστικό και λαμπερό φριζάρισμα. Το curl control της syoss προσπάθησε να τηρήσει τις υποσχέσεις του, αλλά την επόμενη μέρα το πρωί τις ξέχασε. Το θετικό είναι ότι δεν κοκαλώνει τα μαλλιά, το 48ωρο κράτημα όμως δεν το είδα. Το curl define + shine της Aussie με απογοήτευσε εντελώς. Κανένα κράτημα, και καμία βοήθεια στα μπουκλωτά, ατίθασα και με προσωπικότητα μαλλιά. Το μόνο που με κράτησε και συνέχισα να το χρησιμοποιώ μέχρι να τελειώσει είναι το εκπληκτικό άρωμα, πως να μην έχει άλλωστε, αφού περιέχει εκχύλισμα άγριου κερασιού!



Τα προϊόντα περιποίησης σώματος τα έχω δείξει πολλές φορές στο παρελθόν. Με κάποια βιάστηκα να ενθουσιαστώ ενώ κάποια τα είχα αδικήσει στην αρχή.. Όπως συμβαίνει και με τα περισσότερα στη ζωή. Για το Nuxe huile prodigieuse δεν θα πω πολλά, καθώς έχω κάνει εκτενέστατα reviews (το τελευταίο θα το βρεις εδώ). Είναι το πιο υπερ-τέλειο ξηρό λάδι σώματος που έχω δοκιμάσει ποτέ! Το άρωμα l'eau της Carolina Herrera αρχικά με είχε ενθουσιάσει πολύ. Η συσκευασία είναι πολύ χαριτωμένη, με όμορφα και παιχνιδιάρικα charms, το άρωμα ελαφρύ και ανοιξιάτικο και το βρήκα και σε καταπληκτική τιμή, καθώς ήταν σε προσφορά 50%. Φορώντας το όμως καθημερινά διαπίστωσα ότι το άρωμα δεν διαρκεί καθόλου, ενώ κάποιες φορές ήταν λίγο παραπάνω ξινό απ' ότι περίμενα ή ήθελα. Ωστόσο είναι καλό για άνοιξη και καλοκαίρι, δεν θα το πρότεινα όμως για χειμώνα. Αντίστοιχη εντύπωση μου έκανε και το body lotion της Victoria's Secret, Passion Struck. Έχει άρωμα βανίλια και μήλο, το οποίο είναι αρκετά καλό, αν και κάποιες φορές μου φαινόταν βαρύ. Και έχει τρομερή διάρκεια, οπότε εάν σου φανεί κι εσένα βαρύ η διάρκεια θα είναι πρόβλημα. Η υφή της ενώ αρχικά μου άρεσε, στη συνέχεια με κούρασε. Είναι πολύ λιπαρή, πρέπει να ασχοληθείς αρκετή ώρα για να την απλώσεις, ενώ το δέρμα μετά κολλάει και σου δίνει την αίσθηση ότι δεν έχει απορροφηθεί τελείως. Και όλα αυτά στο δικό μου δέρμα που θα το χαρακτήριζα και ξηρό. Μου έκανε τόσο μέτρια εντύπωση που δε νομίζω να δοκιμάσω άλλη κρέμα σώματος από τη συγκεκριμένη σειρά. Αυτά παθαίνεις όταν κάνεις παρορμητικές αγορές! Ευτυχώς για το after sun της Galenic έχω μόνο καλά λόγια να πω! Έχει ένα καταπληκτικό ελαφρύ, καλοκαιρινό άρωμα που σου θυμίζει σαπούνι, η υφή της είναι εκπληκτική (ρευστή και απορροφάται πολύ γρήγορα), ενώ περιέχει και ελάχιστο glitter, τόσο όσο να φαίνεται το δέρμα σου σαν να το έχει φιλήσει ο ήλιος! Ενυδατώνει πολύ καλά και βοηθάει και στην ανακούφιση του δέρματος στην περίπτωση που έχεις καεί! Και η συσκευασία πολύ χορταστική!

Υ.Γ. 1 Σε αφήνω τώρα γιατί πρέπει να ετοιμάσω το επόμενο post με empties!
Υ.Γ. 2 Χωρίς προϊόντα για περιποίηση προσώπου και μακιγιάζ θα σε άφηνα??

Δημοσίευση σχολίου

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes