Για το καλό σου!! - make up your dayz

Για το καλό σου!!

Τα καρότα λένε ότι κάνουν καλό στα μάτια, στο δέρμα, στο μαύρισμα και στα μαλλιά. Η σοκολάτα λένε ότι κάνει καλό στην καλή διάθεση. Το νερό κάνει καλό στον οργανισμό, ενώ το πράσινο τσάι κάνει καλό στη μνήμη (καλά, δεν τους είπε κανένας ότι κάποιες φορές ΔΕΝ θέλεις να θυμάσαι??).
Εγώ σου λέω ότι μόνο η αλλαγή κάνει καλό.
Ναι, το ξέρω, και μόνο στο άκουσμα αυτής της λέξης τρέμουν τα πόδια σου, σε λούζει κρύος ιδρώτας και ξαπλώνεις στον καναπέ ακουμπώντας τα πόδια σου σε κάτι ψηλότερο για να αποφύγεις τη λιποθυμία, ε? Μπορείς να ξεκινήσεις με κάτι απλό, όπως για παράδειγμα να αλλάξεις άρωμα! Τα βήματα είναι πολύ απλά, τα ακολούθησα με μεγάλη επιτυχία:
1. Μπαίνεις σε ένα κατάστημα καλλυντικών και προσεύχεσαι να έχει εκπτώσεις.
2. Δοκιμάζεις ότι υπάρχει στα ράφια (εκτός από το νέο άρωμα του Justin Bieber)
3. Βγαίνεις έξω να πάρεις αέρα, γιατί έπαθες ασφυξία από τις πολλές μυρωδιές 
4. Διαπιστώνεις ότι έχει βγει έξω και το μισό μαγαζί.
5. Ξαναμπαίνεις και αρχίζεις να παρατηρείς καλύτερα τα μπουκαλάκια και ποιο θα ταίριαζε καλύτερα στο δωμάτιό σου
6. Παίρνεις αυτό που έχει τη μεγαλύτερη έκπτωση (Αστειάκι, παίρνεις αυτό που συνδυάζει την αγαπημένη σου μυρωδιά με το αγαπημένο σου μπουκαλάκι)
7. Πηγαίνεις στο ταμείο υπερήφανη που τελικά έχει εκπτώσεις!

Αυτό το πλάνο στρατηγικής ακολούθησα και κατάφερα να ξεκολλήσω από το επί 7 συναπτά έτη λατρεμένο μου Calvin Klein Euphoria και να κολλήσω στη νέα μου αγάπη, Carolina Herrera, l'eau (διότι ο έρωτας με έρωτα περνάει).





Εκτός από το τόσο girly και κουκλίστικο μπουκαλάκι έχει και μια σατανικά girly μυρωδιά! Κοριτσίστικη γιατί είναι ''πουδραριστό'' και γλυκό, και σατανικά γιατί έχει νότες από κανέλα και σανταλόξυλο, δίνοντάς του μια πιο λίγο πιο spicy νότα! Λίγο όμως, τόσο ώστε να μπορέσεις να το φορέσεις άνετα το πρωί και να μπεις στο μετρό/λεωφορείο χωρίς να ανοίγουν τα παράθυρα ένα-ένα. Στα βασικά του συστατικά συγκαταλέγεται και το πορτοκάλι, η φρέζια, η βιολέτα και το ηλιοτρόπιο.

Υ.Γ.1 Αφού κατάφερες να αλλάξεις άρωμα, μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξεις άντρα?
Υ.Γ.2 Ενημέρωσε με για να καταστρώσουμε νέο πλάνο στρατηγικής!

8 σχόλια :

  1. χαχαχ έχω λιώσει με την περιγραφή σου.. Το άρωμα δεν το έχω ακουστά αλλά θα το ψάξω για να το μυρίσω :)
    Όσον αφορά τα αρώματα είμαι δύσκολη, είτε μου αρέσουν πολλά και δε μπορώ να αποφασίσω είτε δεν μου αρέσει κανένα αρκετά!! Γι'αυτό είμαι με 2 3 αρώματα και κολλάω κατά περιόδους με το καθένα..
    Πολλά φιλιά κοπέλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το καταλαβαίνω, γι' αυτό πολύ σπάνια μπαίνω στον κόπο να μυρίσω κάτι νέο! και για να είμαι ειλικρινής περισσότερο με τράβηξαν τα charms και το κορδελάκι στο μπουκάλι! Είναι ελαφρύ και ανοιξιάτικο, αν σου αρέσουν αυτές οι μυρωδιές, τότε νομίζω ότι θα σου κάνει πολύ καλή εντύπωση!! καλή σου μέρα και πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Έχω μεγάλη τρέλα με τις μυρωδιές και κατ'επέκταση με τα αρώματα! Επειδή όμως στον έρωτα είμαι σταθερή, μ'αρέσει να έχω αρκετά αρώματα στη συλλογή μου και να αλλάζω καβαλιέρο ανάλογα με τη διάθεση! Αυτή την περίοδο αγαπώ το Sensuous από Estee Lauder, το Her από Narciso Rodriguez και έχω κολλήσει με το νέο μου απόκτημα Rose Alexandrie από την Prive Collection του Armani! Υπέροχο το μπουκαλάκι του L'eau, αν και ποτέ δεν υπήρξα θύμα της συσκευασίας! Θα το αναζητήσω στην επόμενη βόλτα... Καλοφόρετο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Her από Narciso Rodriguez είναι από τις πολύ αγαπημένες μου μυρωδιές, αν και δεν το έχω αγοράσει, το έχω δοκιμάσει μόνο από δειγματάκι! Το Rose Alexandrie δεν το έχω δοκιμάσει..
      θύμα της συσκευασίας?? χαχαχαχα!! Ντρέπομαι, αλλά ναι, είμαι!!! Και του όμορφου περιτυλίγματος γενικώς.. και αυτό με έχει βάλει σε μπελάδες!!! σε ευχαριστώ πολύ, να έχεις όμορφη μέρα!!!

      Διαγραφή
  3. Μα και μόνο για αυτό το ποστ και αυτή τη περιγραφή θέλω να πάω να δοκιμάσω το άρωμα, τώρα! ^-^Αλλά και το κουκλίστικο μπουκαλάκι βοηθάει δε μπορώ να πώ!! Και αν ειναι ελαφρύ και ανοιξιάτικο όπως το περιγράφεις, πιστεύω θα το λατρέψω! Σιγουρα θα το αναζητήσω να το δοκιμάσω πάντως! Με έπεισες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! σίγουρα να το δοκιμάσεις πρώτα, γιατί το άρωμα είναι πολύ προσωπική υπόθεση! εφόσον σου αρέσουν οι ανοιξιάτικες μυρωδιές, είμαι σίγουρη ότι θα σε ενθουσιάσει!! φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχη ανάρτηση! Η συσκευασία του αρώματος είναι τέλεια και είμαι σίγουρη πως εξίσου τέλεια θα είναι κι η μυρωδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ!! μα δεν είναι κουκλίστικο??? όσο για τη μυρωδιά... μέρα με τη μέρα νομίζω ότι την αγαπάω όλο και πιο πολύ!!!

      Διαγραφή

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes