Ας ψεκαστούμε!! - make up your dayz

Ας ψεκαστούμε!!

Πολύ καιρό τώρα ήθελα να κάνω ένα μικρό αφιέρωμα σε καλοκαιρινά αρώματα, αλλά θεωρούσα ότι δεν είμαι το πλέον κατάλληλο άτομο για αυτό, κυρίως επειδή τα τελευταία 5 και βάλε χρόνια φοράω ένα συγκεκριμένο, και παρά τις πειστικότατες διαφημίσεις και τις αξιοσημείωτες προσπάθειες των πωλητριών να με πείσουν να δοκιμάσω και κάτι καινούριο, εγώ αντιστέκομαι σθεναρά και επιμένω στο λατρεμένο, πολυαγαπημένο και ''δεν- θα - σε- εγκαταλείψω- ποτέ'' euphoria του Calvin Klein, όπως έκανα και με το προηγούμενο άρωμα μου, του οποίου ήμουν πιστή επί 7 συναπτά έτη (fantasia του Fendi) μέχρι που με εγκατέλειψε, αφού σταμάτησε να κυκλοφορεί. Ένας άλλος λόγος που δεν θα ήμουν κατάλληλη για κάποιο αφιέρωμα σε αρώματα είναι επειδή το άρωμα θεωρώ ότι είναι μια τόσο προσωπική σφραγίδα που πρέπει να την επιλέγεις εντελώς μόνος σου, χωρίς να επηρεάζεσαι από τους γύρω, από ''μόδες'', από διαφημίσεις, και από πολλές υποσχέσεις...

Αποφάσισα να κάνω μια μικρή έρευνα για τα καλοκαιρινά αρώματα, περισσότερο για να δω τι καινούριο κυκλοφορεί, αλλά και για να ικανοποιήσω την όσφρησή μου! Και περπατώντας στο δρόμο έπεσε το μάτι μου στο κατάστημα ΄΄Πατίστας΄΄ !! Το ''Πατίστας'' το αγαπώ πολύ γιατί μου θυμίζει τη μαμά μου.. Ψώνιζε συνέχεια από εκεί, και το αγαπημένο της ήταν το μικρό μαγαζάκι στην Ευριπίδου, στο κέντρο της Αθήνας. Με κρατούσε σφιχτά από το χέρι, περπατούσαμε βιαστικά στα μικρά δρομάκια του κέντρου και μόλις μπαίναμε στο κατάστημα μου χαλάρωνε ελαφρώς το χέρι, αλλά δε με άφηνε να αγγίζω να μικρά μαγικά μπουκαλάκια γιατί ήμουν και λίγο ζημιάρικο παιδάκι... Αλλά οι μυρωδιές δεν μπορούσαν να αιχμαλωτιστούν σε ένα μικρό μπουκαλάκι και μου έσπαγαν τη μύτη! Από τότε περίμενα να μεγαλώσω λιγάκι για να έχω κι εγώ ένα δικό μου τέτοιο μπουκαλάκι!! Όταν μπήκα στον ''Πατίστα'' του Αιγάλεω (αυτό επισκέφτηκα), αυτές οι εικόνες ήρθαν ξανά στο μυαλό μου, μαζί με τις υπέροχες μυρωδιές (μόνο που τώρα πια ήταν πιο μοντέρνες και σύγχρονες). Οι κοπέλες στο κατάστημα ήταν παραπάνω από εξυπηρετικές! Ευγενικές, πρόθυμες να βοηθήσουν σε ότι ζητήσεις, αλλά το βασικότερο πολύ χαμογελαστές! Και αυτό μου έκανε την καλύτερη εντύπωση, γιατί είχα βαρεθεί την ξινίλα και την κακή διάθεση ορισμένων που περισσότερο με απέτρεπαν από το να ψωνίσω, αλλά κυρίως από το επισκεφτώ ξανά το stand τους...Δεν γνωρίζουν ότι το καλύτερο καλλυντικό είναι η καλή διάθεση και το πιο μαγικό προϊόν ένα πλατύ χαμόγελο??? Κάτι ακόμα που μου έκανε πολύ καλή εντύπωση είναι ότι ένιωσα σαν να μπήκα σε ένα σύγχρονο boudoir! Μαζεμένος χώρος, γεμάτος από αυτά τα μικρά μαγικά μπουκαλάκια που λέγαμε!

Θα σας δείξω τι μου πρότειναν οι κοπέλες από το ''Πατίστας''. Οι photos είναι από το internet, δεν τράβηξα στο κατάστημα γιατί ήμουν απασχολημένη με το να μυρίζω!!!





Burberry Brit summer: είναι το καλοκαιρινό άρωμα που έβγαλε ο οίκος, όπως κάθε χρόνο. Στα συστατικά του είναι white musk, lime, κεχριμπάρι και γλυκό αμύγδαλο. Δεν είναι πάρα πολύ γλυκό, είναι πολύ κομψό, διακριτικό και μυρίζοντας το μου ήρθε η φρεσκάδα από φρεσκοπλυμένα ρούχα (δεν ξέρω πώς αλλιώς να το περιγράψω)! Μυρίζει καθαριότητα!!

Αυτά τα 3 αρώματα τα αγάπησα πολύ!! Flora by Gucci glamorous magnolia είναι το γαλάζιο. Στα συστατικά του είναι η φρέζια, musk, σανδαλόξυλο, πράσινα φύλλα, μανόλια και νότες από εσπεριδοειδή! Είναι ρομαντικό άρωμα και μυρίζοντας το μου ήρθαν στο μυαλό απογεύματα στην εξοχή και κήποι με λουλούδια (καταλαβαίνεις το άρωμα της μανόλιας). Το δεύτερο, το ροζ, είναι το  gorgeous gardenia, ένα άρωμα με γαρδένια, αχλάδι, πατσουλί, μαύρη ζάχαρη και κόκκινα μούρα. Αυτό μου άρεσε περισσότερο από τα 3! Είναι γλυκό, ζεστό σαν χάδι, φρουτένιο, λουλουδάτο και μόλις το μύρισα ασυναίσθητα χαμογέλασα! Μου θύμισε ζεστά καλοκαιρινά απογεύματα και κοριτσοπαρέα με coctails! Το τρίτο, το πράσινο, είναι το gracious tuberose, και περιέχει βιολέτα, ροδάκινο, πορτοκαλοανθό, τριαντάφυλλο, και ξύλο κέδρου. Είναι φανταστικό και αυτό! Είναι πιο ''καθαρό'' από τα άλλα 2, είναι και αυτό φρουτένιο και μπορεί να φορεθεί και το πρωί στο γραφείο. Μου θυμίζει γυναίκα που είναι το πρωί στη δουλειά, έχει στην τσάντα της το μαγιό και ανυπομονεί να σχολάσει για να πάει στην παραλία!



Έχω την εντύπωση ότι οι περισσότερες τρελαίνονται για τα αρώματα της Escada και όπως με ενημέρωσαν και οι κοπέλες στον ''Πατίστα'' κάθε καλοκαίρι βγάζει κι ένα καινούριο άρωμα και όλα έχουν αυξημένη ζήτηση! Αυτό είναι το sexy graffiti, που περιέχει φράουλα, βατόμουρο, ροζ γκρέιπφρουτ, βιολέτα, βανίλια, lilly of the valley και φραγκοστάφυλο! Είναι όντως ένα sexy άρωμα, πολύ χαρούμενο, το μυρίζεις και θέλεις να παίξεις και να φλερτάρεις! Μου θυμίζει νύχτες ξέφρενου χορού, διασκέδασης και κυρίως διακοπές!!

Για να είμαι ειλικρινής αυτό το άρωμα νομίζω ότι το ερωτεύτηκα.. Είναι το black xs της paco rabanne. Είναι ελαφρώς πικάντικο με νότες από ροζ πιπέρι, μαύρο τριαντάφυλλο, πατσουλί, βανίλια και νότες ξύλου. Είναι αρκετά έντονο, επομένως ενδείκνυται κυρίως για βράδυ. Όχι όμως ένα οποιοδήποτε βράδυ... Το βράδυ που θα θέλεις να βγεις και θα βάλεις και τα γυαλιά ηλίου στην τσάντα σου! Μου δίνει πολλές υποσχέσεις αυτό το άρωμα και νομίζω ότι είναι κατάλληλο για γυναίκες που είναι απλώς μεγάλα κορίτσια!!

Υ.Γ.1.Ελπίζω να ήμουν σχετικά κατατοπιστική με τις μυρωδιές- το βρίσκω λίγο δύσκολο να περιγράψεις ένα άρωμα...
Υ.Γ.2 Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις κοπέλες στον '' Πατίστα'' κυρίως για την υπομονή τους που Σαββατιάτικα πήγα να ''ρίξω μια ματιά'' 
Υ.Γ.3 Είναι απίστευτο πώς ένα τόσο μικρό φφφσσστττ μπορεί να σε γεμίσει με τόσες αναμνήσεις και εικόνες...

13 σχόλια :

  1. Με τις περιγραφές που έκανες μπόρεσα να μυρίσω τα αρώματα και το κίτρινο της Gucci θέλω να το φάω.. Η ταπεινή μου άποψη όμως είναι πως πλην των αναμνήσεων, 2 είναι τα ιδανικά μαγαζιά για καλοκαιρινά αρώματα που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θες να τα φας. Είναι το priorities και το body shop. Έχουν τόοοοοσο "γευστικά" και γεμάτα αρώματα χωρίς να είναι ιδιαιτέρως βαριά.Αντίστοιχα, αγαπημένα μου αρώματα είναι το honey nut της priorities και το λαδάκι yasmine του body shop.. αααααααχ, μύρισε καλοκαίρι κιόλας!!!! :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. για το flora της gucci δεν έχεις άδικο, έτσι είναι ακριβώς! και τα priorities και τα body shop είναι φανταστικά (οι κρεμούλες τους κυρίως), απλά είπα να βάλω και λίγη πολυτέλεια στη ζωή μας! σε επόμενο post θα μυρίσει περισσότερο καλοκαίρι, αφού θα ανεβάσω post με αντηλιακά!!!! και όχι όποια κι όποια... ΜΟΝΟ όσα μυρίζουν παραλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. nomizo oti den yparxei pio kalokairino aroma apo to bronze goddess-estee lauder!pane na to myriseis kai perimeno entyposeis!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και βέβαια θα πάω να το μυρίσω!!! τρελαίνομαι για νέες δοκιμές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Euphoria.... Τι να πω ,το αγαπώ ,έχει απίστευτη μυρωδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έχει το άτιμο, έχει!! η αγάπη μου για αυτό το άρωμα αγγίζει την εμμονή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σε αναζητηση ειμαι,θα τα δοκιμασω.

    From Paris with love!
    Kristina.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ τηs Escada είναι τόσο τέλειο!Τόσο απίθανο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @les jolies: να τα δοκιμάσεις και να μου πεις τι πήρες!!!
    @siabeautyandmakeup: είναι όλα της escada πολύ καλοκαιρινά!!! συμφωνώ απόλυτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ όλο σκέφτομαι ότι δεν έχω αρκετά αρώματα αλλά μετά σκέφτομαι ότι αν πάρω πολλά δεν θα τα τελειώσω ποτέ.. χαχαχ Τώρα έχω πάντως 3 και μάλιστα το ένα είναι κάποιο που κέρδισα πρόσφατα σε διαγωνισμό και είναι ότι πρέπει για το καλοκαίρι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τα αρώματα τα υπεραγαπώ!! Είμαι της άποψης ότι το άρωμα είναι η προσωπική σου σφραγίδα, οπότε ας μην το αλλάζουμε σαν τα πουκάμισα! νομίζω 3 είναι παραπάνω από αρκετά (σύμφωνα με τη θεωρία μου πάντα!!)! Ποιο άρωμα είναι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes