Έχουμε καλεσμένους! Jenny Jenny Jewls!! - make up your dayz

Έχουμε καλεσμένους! Jenny Jenny Jewls!!

Η αγάπη μου για τα χειροποίητα κοσμήματα είναι γνωστή. Και για οτιδήποτε χειροποίητο αλλά για τα κοσμήματα ένας λόγος παραπάνω! Φοράς κάτι μοναδικό, που έχει δημιουργηθεί με πολύ αγάπη από τα χέρια κάποιου και αγωνία για το αν θα σου αρέσει! Το κυριότερο όμως είναι πως είναι φορτισμένα με την ενέργεια του δημιουργού τους. Κι όταν τα φοράς μεταδίδεται αυτή η ενέργεια σε εσένα! Όσο πιο θετική και χαρούμενη η ενέργεια, τόσο πιο θετικά και χαρούμενα τα συναισθήματα που σου προκαλούν! Γι' αυτό και τα κοσμήματα της Τζένης ή Ευγενίας (ή αλλιώς Jenny Jenny Jewls) είναι από τα αγαπημένα μου και πάντα έχω κάποια δημιουργία της πάνω μου!




Καρδούλες, λουλουδάκια, τριφυλλάκια, αστεράκια, ματάκια, πεταλάκια, γραμματάκια, φουντίτσες είναι μόνο μερικά από τα κύρια διακοσμητικά στοιχεία που τα χαρακτηρίζουν, ενώ είναι συνδυασμένα με υπέροχες λαμπερές πέτρες στα πιο girly και φωτεινά χρώματα! Ενώ έχει διαφορετικές κολεξιόν για όλες τις εποχές (μαρτάκια, αγ.βαλεντινάκια, χριστουγεννιάτικα και πρωτοχρονιάτικα κολιέ και βραχιόλια), εγώ όταν τα φοράω νιώθω σαν να είναι άνοιξη! Με κάνουν να χαμογελάω και να νιώθω ακόμα πιο girly! Ίσως να μην οφείλεται στα χρώματα τόσο, αλλά στην ενέργεια που λέγαμε παραπάνω!









Γνωρίζοντας την Τζένη:

"Γεννήθηκα στην Αθήνα τον Ιούνιο του 1989. Μέχρι τα 18 μου έζησα στην κοιλάδα Αργολίδας, ένα γραφικό ψαροχώρι λίγα χιλιόμετρα έξω από το Ναύπλιο! Μόλις τελείωσα το σχολείο μετακόμισα στον Πειραιά όπου ζω μέχρι και σήμερα. Σπούδασα Δημόσια Διοίκηση στο Πάντειο πανεπιστήμιο και τώρα ολοκληρώνω το μεταπτυχιακό μου στην Οικονομική κ Επιχειρησιακή στρατηγική στο Πανεπιστήμιο Πειραιά!

Τα κοσμήματα είναι η αγάπη μου από μικρή ηλικία, μιας κ πάντα θυμάμαι τον εαυτό μου με ένα δαχτυλίδι η έστω ένα κολιέ!
Σαν χόμπι το ξεκίνησα το 2008 όταν μια καθηγήτρια αγγλικών που είχα τότε μου είπε ότι αγοράζει χάντρες για να φτιάξει μόνη της βραχιόλια! Ενθουσιάστηκα γιατί το βρήκα τόσο δημιουργικό...
Έτσι κ εγώ ξεκίνησα να φτιάχνω για εμένα κοσμήματα και σανδάλια, για την ακρίβεια όσα δεν μπορούσα να αγοράσω γιατί στις βιτρίνες ήταν πανάκριβα ενώ μόνη μου τα έφτιαχνα με -50% λιγότερα χρήματα! Αργότερα ζητούσαν κ οι φίλες μου και έτσι σιγά σιγά ξεκίνησα να βγάζω ένα χαρτζιλίκι από την μεγάλη μου αγάπη...δημιούργησα τη σελίδα μου στο facebook για να μπορούν να τα βλέπουν οι φίλες μου και αυτό εξαπλώθηκε λίγο παραπάνω. (Έχω φίλους που δεν με φωνάζουν Ευγενία ή Τζένη όπως αρκετοί αλλά jenny jenny Jewls όπως είναι η σελίδα μου)
Έμπνευση αντλώ από τα ίδια τα υλικά! Όταν πάω στα καταστήματα χονδρικής πρώτων υλών ενημερώνομαι για τα νέα προϊόντα κ βλέποντας τα "κατεβαίνουν" οι ιδέες από μόνες τους!"






Πες μου τώρα, γίνεται Δίδυμος μεγαλωμένος δίπλα στη θάλασσα να μην φτιάχνει τα πιο σούπερ χαρούμενα και ενημερωμένα κοσμήματα?





Και όχι, δεν φτιάχνει κοσμήματα μόνο για σένα! Νομίζεις δεν θα σκεφτόταν και το αγόρι σου? Και μάλιστα μπορείτε να είστε και ασορτί!





Βέβαια τα αγαπημένα μου κομμάτια είναι τα chevalier! Είναι τόσο γλυκά και χαριτωμένα που δεν μπορείς να φοράς μόνο ένα!


Και φυσικά οι δημιουργίες της δεν περιορίζονται μόνο στα κοσμήματα! Φτιάχνει και υπέροχα διακοσμητικά γούρια για το σπίτι! Και με την θετική αύρα που έχει, κανένα μάτι δεν θα σε πιάνει!



Και για του λόγου το αληθές: 




Υ.Γ. Η Τζένη τρέχει έναν διαγωνισμό αυτή τη στιγμή στη σελίδα της! Η νικήτρια θα κερδίσει ένα κολιέ με το μονόγραμμά της! Μπες εδώ και πάρε μέρος γρήγορα!!!





10 σχόλια :

  1. Υπέροχα κοσμήματα!
    Ειδικά τα δαχτυλίδια μου άρεσαν πολύ και όπως λες είναι όλα πολύ φροντισμένα!
    http://studyaboutfashion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι όλα καταπληκτικά! άσε που από αυτά τα δαχτυλίδια δεν μπορείς να έχεις μόνο ένα!!

      Διαγραφή
  2. Το μεράκι φαίνεται από τον τρόπο που γράφει και μας το παρουσιάζει η Ευγενία!! Έχω αγοράσει και εγώ μέσω της σελίδας της στο φβ και πραγματικά είναι όλα υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προσωπικά κάθε φορά που τα κοιτάζω δεν ξέρω τι να διαλέξω! και εκτός από τα κοσμήματά της είναι και η ίδια γλυκιά και υπέροχη! Φαίνεται άλλωστε και στις δημιουργίες της!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. αχ αυτά τα chevallier!! είναι τόσο μα τόσο όμορφα που έχω καταλήξει να τα φοράω σε κάθε δάχτυλο!! χαχαχα!!

      Διαγραφή
    2. Στο μπλογκ μου σε περιμένει βραβείο!
      Έλα να το πάρεις από εδώ http://www.despinasstudio.gr/2015/09/liebster-award-despinasstudio.html

      Διαγραφή
    3. Τι ευχάριστη έκπληξη!!! Ευχαριστώ πολύ Δέσποινα!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα τα κοσμήματά της, ειδικά τα chevallier! Εεεε είμαι και εγώ Δίδυμος, δε γίνεται να μην την υποστηρίξω χαχαχα! ;) Φιλιά πολλά Βίλλυ μου! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα διδυμάκια τα συμπαθούμε λίγο παραπάνω γιατί είναι έξυπνα και ελεύθερα πνεύματα!! Αχ αχ αχ αυτά τα chevallier είναι τέλεια!! πολλά φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes