Δώσ' του άλλη μια ευκαιρία- ή μήπως όχι??? - make up your dayz

Δώσ' του άλλη μια ευκαιρία- ή μήπως όχι???

Πόσες φορές έχουμε ζητήσει δεύτερη ευκαιρία και πόσες φορές μας έχουν ζητήσει? Μην καθίσετε να μετρήσετε, θα σας πάρει πολύ ώρα... Και δυστυχώς ισχύει ότι όποιος ζητήσει δεύτερη ευκαιρία θα ζητήσει και τρίτη. Αν ζητήσει και τέταρτη απευθύνσου σε έναν ειδικό, γιατί τότε το πρόβλημα μάλλον το έχεις εσύ..
Πολύ συχνά μένουμε δυσαρεστημένοι από κάτι ή κάποιον (κάποιο κραγιόν, φόρεμα, παντελόνι, φιλίες, σχέσεις, άντρας), αλλά το καταχωνιάζουμε στην ντουλάπα ''μήπως και..(αδυνατίσω, παχύνω, ψηλώσω, αλλάξω γνώμη, αλλάξω μυαλά, αλλάξω γενικώς)'' Όταν όμως το ξαναφέρνουμε στην επιφάνεια τότε θυμόμαστε για ποιο λόγο το είχαμε καταχωνιάσει (γιατί στο μεταξύ τίποτα δεν άλλαξε!). Το κάνω πολύ συχνά, μέχρι που αυτή η έρημη η ντουλάπα δεν άντεξε και τα έβγαλε όλα έξω. Με φόρα. Και έπεσαν και με πλάκωσαν!

Και εκεί που προσπαθούσα να σηκωθώ και να τα τακτοποιήσω πέτυχα κι αυτά:





Αγαπώ τα highlighters αλλά αυτό δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς κάνει... Για highlighter δε μου μοιάζει αφού δε ''φωτίζει'', για concealer επίσης δε μου μοιάζει αφού δεν καλύπτει... Δεν ξέρω για ποιο λόγο να σου πω να το αγοράσεις.. Και το ότι είναι Dior, όχι δεν είναι λόγος.. Όμοια και με την Diorshow maximizer που υποτίθεται ότι δίνει όγκο στις βλεφαρίδες... rien de rien.. Είπα και στα δύο να δώσω μία δεύτερη ευκαιρία, αλλά δυστυχώς η άποψή μου δεν άλλαξε. 
Το concealer της Clinique το έχω πολλά χρόνια μου το είχε προτείνει η κοπέλα της Clinique και σταμάτησα να το χρησιμοποιώ γιατί αφού το αγόρασα είδα τον τίτλο του : line smoothing concealer... Δηλαδή τι ήθελε να μου πει??? Ότι έχω ΄΄γραμμές έκφρασης΄΄?? Θίχτηκα και δεν το ξαναχρησιμοποίησα. Πρόσφατα όμως το εντόπισα σε ένα συρτάρι με χαμένους θησαυρούς και πραγματικά το εκτίμησα. Είναι πάρα πολύ καλό concealer καλυπτικό και δεν μαζεύεται στις γραμμές κάτω από τα μάτια. Το χρώμα είναι λίγο πιο σκούρο απ' ότι θα ήθελα, αλλά κατά τ' άλλα με έχει αφήσει απολύτως ικανοποιημένη. Είναι ίσως το μόνο προϊόν στο οποίο έδωσα δεύτερη ευκαιρία και την εκμεταλλεύτηκε σωστά!!
Και τέλος το primer της MAC line filler base. Δεν με ικανοποιούσε πριν κι εξακολουθεί να κάνει το ίδιο. Την πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα παρατήρησα ότι δεν κάνει όσα υπόσχεται (δηλαδή να γεμίζει τις γραμμές), ωστόσο ήταν αρκετά καλό ως απλό primer. Το έβαλα για λίγο στην άκρη κι όταν το ξαναχρησιμοποίησα δεν ήταν ούτε καλό primer. Ίσως να φταίει η εποχή (καλοκαίρι στην πρώτη δοκιμή, χειμώνας στη δεύτερη), ίσως και το ότι είμαι προκατειλημμένη όταν απορρίπτω κάτι.. Όπως και να'χει δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων! 



Εδώ θα γκρινιάξω πάρα πολύ... Τα προϊόντα μακιγιάζ του Topshop (με κάποιες εξαιρέσεις φυσικά) είναι η ζωντανή απόδειξη του ''όποιος ζητήσει δεύτερη ευκαιρία θα ζητήσει και τρίτη''. Είναι 3 κρεμώδεις σκιές και ένα lip balm. Ευτυχώς που τα αγόρασα με πολύ μεγάλη έκπτωση. Οι σκιές στα βαζάκια μέσα σε 1 ώρα από την εφαρμογή τους μαζεύονται στις πτυχές των βλεφάρων όσα κιλά primer κι αν έχεις εφαρμόσει νωρίτερα. Επίσης το χρώμα φωσφορίζει. Για το χειμώνα δε μου άρεσε καθόλου, επομένως σκέφτηκα να το ξαναδοκιμάσω τώρα που μπήκε η άνοιξη πλέον, όμως η γνώμη μου δεν άλλαξε.. Η σκιά στο σωληνάριο κοκαλώνει και ''κρακελάρει''. Βέβαια να αναφέρω ότι από την ίδια σειρά το μοβ χρώμα ήταν ανώτερο, είχε καλύτερη εφαρμογή και διάρκεια, αλλά δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα ποιο από τα 2 έτυχε να είναι όπως είναι.. Το lip balm έχει τόσο δυνατό άρωμα που όλη τη μέρα νόμιζα ότι έτρωγα μάνγκο.. και δε μου αρέσει το μάνγκο...  


Και τέλος το άρωμα από τη Lolita Lempica. Ένα άρωμα που διαρκεί πολλές πολλές πολλές ώρες... Αυτό δεν είναι πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι είναι πολύ βαρύ για να διαρκεί τόσες ώρες, επομένως καταλήγει να σε ζαλίζει. Μυρίζει βανίλια και διάφορα άλλα γλυκά πραγματάκια και σίγουρα πολλές θα το λατρέψετε, όπως το είχα λατρέψει κι εγώ. Και είναι όντως όμορφο σαν άρωμα, αλλά τελικά όχι για μένα. Ούτε στα 22 (που το απέκτησα) ούτε στα 27 (συγγνώμη 26.5!!!)!

Υ.Γ.1 Για να αποφύγετε λοιπόν τα απότομα ανοίγματα της ντουλάπας, μην καταχωνιάζετε αυτά που δοκιμάσατε και δεν σας έπεισαν, πετάξτε τα...
Υ.Γ.2 Ή καλύτερα πετάξτε και τις ντουλάπες μαζί για να μην μπαίνετε στον πειρασμό...
Υ.Γ.3 Και στην τελική γιατί να δώσεις μια δεύτερη ευκαιρία εκεί όπου έχεις ήδη απογοητευτεί και να μη δώσεις μία πρώτη και μοναδική σε κάτι καινούριο?? Και το ότι θα απογοητευτείς κι εκεί στο μέλλον, δεν είναι η σωστή απάντηση!!

12 σχόλια :

  1. Πόσο πολύ συμφωνώ μαζί σου! Αν κάτι δεν σε ικανοποιήσει από την πρώτη στιγμή δύσκολα θα το κάνει μετά... Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα αν εξαιρέσεις το concealer της Clinique μία φορά μόνο και έχει αντίστοιχη σύνθεση - αποτέλεσμα με το Double Wear της αδερφής εταιρείας Estee Lauder που έχω τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι είναι δυστυχώς ή ευτυχώς... το Double wear δεν το έχω δοκιμάσει, είναι στη wishlist, και σε ευχαριστώ για την πληροφορία!!

      Διαγραφή
  2. Πολυ ωραίο ποστ και συμφωνω μαζι σου σε αυτa που λες για τα 2 dior!!! :) xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ! Ναι δεν έμεινα ικανοποιημένη.. τα κρατούσα μήπως αλλάξω γνώμη, αλλά τελικά... δεν!!!

      Διαγραφή
  3. η πρωτη εντυπωση νομιζω οτι ειναι και η πιο δυνατη τελικα.παμε για αλλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ωραιο post ,οπως παντα αλλωστε....
    Εγω πλεον πεταω!!!!
    Και ειναι σχεδον λυτρωτικο,αει στο καλο,δηλ,να μαζευω σαβουρα???/-καθαρη νεα ενεργεια με νεα καινουργια πραγματα να μη βρωμανε παρελθον.
    Μου κανει καλο στη ψυχολογια τα καλλυντικα μου να ειναι καινουργια....
    Μακαρι να μπορουσα να το εφαρμοσω και αλλου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ!!! Για να πω την αλήθεια ούτε πράγματα που έχω σταματήσει να χρησιμοποιώ χρόνια δεν πετάω.. πολύ κακώς αλλά δεν μπορώ, όλα έχουν μια ιστορία!!! αφού μπορείς και το εφαρμόζεις έστω κι εκεί είσαι σε πολύ καλό δρόμο!!!!

      Διαγραφή
  5. Η πρώτη εντύπωση είναι πάντα καθοριστική για μένα, ειδικά με τα προϊόντα μακιγιάζ (αλλά και με τους ανθρώπους, δε το κρύβω)...Δυστυχώς έχω κι εγώ το ελάττωμα να καταχωνιάζω τα προϊόντα που δεν μου άρεσαν, ελπίζοντας πως κάποια στιγμή θα τα ξαναδοκιμάσω και θα αλλάξω γνώμη (;) Αυτό όπως καταλαβαίνεις δε γίνεται ποτέ! Το μόνο που πετυχαίνω είναι τελικά να μην έχω αρκετό χώρο για όσα πραγματικά χρησιμοποιώ...μέχρι που θυμώνω και τα πετάω (αν και προτιμώ να τα δίνω σε φίλες). Αυτό για τη βανίλια δεν έπρεπε να το αναφέρεις! Ήδη σημείωσα το αρωματάκι...θα το δοκιμάσω! Σε φιλώ xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το άρωμα να το δοκιμάσεις, είναι πολύ ωραίο, αλλά τελικά δε μου ταίριαζε... Η πρώτη εντύπωση είναι καθοριστική και το κακό είναι ότι έχουμε μόνο μια ευκαιρία για την πρώτη εντύπωση!!! Να και κάτι ακόμα που δεν έχει δεύτερη ευκαιρία!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο το blog σου..σε ακολουθώ..Αν θες ρίξε και εσύ μια ματιά..
    blog:alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook:alldaybeautiful

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προΊόντα; Γράψε μου τη γνώμη σου!

Brands List

BRANDS LIST
Copyright © make up your dayz. Made with by OddThemes